Ceza Hukuku

Ceza Hukuku Avukatı Olarak Bu Alandaki Hizmetlerimiz:

• Suç duyurusunda bulunma, Cumhuriyet Savcılığı ve kolluk birimlerinde sorgu işlemlerinde hazır bulunmak
  • Şikayet dilekçesi ve bu şikayete konu olan eklerinin hazırlanması
  • Sulh Ceza Hakimliklerince verilen tutukluluk ve tedbir kararlarına itiraz edilmesi ve takibi
  • Savcılık tarafından verilen takipsizlik kararına itirazda bulunulması
  • Şikayetçi ve müdahil vekili olarak ceza davalarının takibi
  • Şüpheli ve sanık müdafi olarak ceza davalarında savunma ve hukuki yardım
  • Yakalama,el koyma,arama ve gözaltı gibi koruma tedbirlerine itiraz
  • Süre tutum, istinaf ve temyiz dilekçesi hazırlanması
  • İcra iflas hukukunda düzenlenen cezai müeyyideler için şikayet ve dava takibi
  • Özel kanunlarla düzenlenen cezai yaptırımlara ilişkin şikayet süreci ve dava takibi
  • Cezaevinde tutuklu ve hükümlü ziyaretleri yapılması
  • Cezaevi veya infaz hukuku uygulama şekillerinden kaynaklanan sorunlarla ilgili başvuruların yapılması
  • Sabıka kayıtlarının ve sicillerin; zaman aşımı gibi hukuki nedenlerle değiştirilmesi (sabıka kaydı silinmesi vb.) yasaklanmış hakların iadesine ilişki süreçlerin yönetilmesi
  • Anayasa Mahkemesi ve Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi’ne yapılacak bireysel başvuruların hazırlanması ve sürecin yönetilmesi