İş Hukuku

İş Hukuku Avukatı Olarak Bu Alandaki Hizmetlerimiz:

• İşe iade davalarının hazırlanması ve dava sürecinin takibi
  • İşe başlatmama tazminatından doğan davalar
  • Hizmet tespit davalarını hazırlamak ve takip etmek
  • Belirli/belirsiz süreli iş sözleşmesinin düzenlenmesi, hazırlanması ve müzakeresi
  • Kıdem ve İhbar Tazminatı başta olmak üzere fazla mesai, yıllık izini, hafta tatili ve sair işçilik alacakları için dava açılması ve dava sürecinin takibi
  • İşçi-İşveren ilişkisi kapsamında, tarafların kanuni yükümlülüklerini yerine getirmelerine yönelik ihtarnamelerin ve gerektiğinde fesih ihtarnamelerinin hazırlanması ve buna ilişkin sürecin takibi
  • İş sözleşmesinin sona ermesi ile fesih bildirimi hazırlamak ve yasal bilgilendirmeleri yapmak
  • İşçinin ihbar süresine uymadan sözleşmeyi feshetmesi durumunda ihbar tazminatını takip etmek
  • Sendikal nedenlerle iş akdinin feshi nedeniyle dava açılması ve dava sürecinin takibi
  • İş kazası veya meslek hastalığı kaynaklı tazminat ve ceza davalarını açmak ve takip etmek
  • Çalışanların yaralanma, ölüm ve iş görmezlik hallerine ilişkin davaların açılması ve dava sürecinin takibi
  • Mobbing ve kötü niyet tazminatı davası açılması ve dava sürecinin takibi
  • Grev ve lokavt sürecinde müzakerelerin yürütülmesi ve danışmanlık verilmesi, toplu iş sözleşmelerinin müzakerelerinin yürütülmesi ve sözleşmelerin hazırlanması, şirket içi iş yönetmeliklerinin hazırlanması
  • Gizlilik ve rekabet yasağı sözleşmelerinin hazırlanması
  • İşçi ve işveren uyuşmazlıklarından doğan her türlü davanın ve arabuluculuk süreçlerinin takip edilmesi